my gallery

poniedziałek, 1 października 2012

Giveaway


Dear Friends!!

In this rainy monday I have something special for you :-)
You will have a chance to win print from one of my original paintings:
Miss Bunny or Circus Elephant

What to do?
You have to only write here which one of this two animals you would like to have.

This giveaway is intended for members of my blog,so if you like Miss Bunny or Elephant join to it.

In two weeks (15.10.2012), on Monday,there will be a random lottery and the winner will choose the prize.
I wish luck to all of you ! ! !
With Love
amelia



Drodzy Przyjaciele !!

W ten deszczowy poniedziałek mam coś specjalnego dla Was :-)
Będziecie mieli możliwość wylosowania jednego wydruku z moich oryginalnych obrazów:
Pannę Króliczek albo Cyrkowego Słonika.

Co zrobić?
Jedynie napisz tu które z tych dwóch zwierzątek chciałbyś mieć.

Ten podarunek jest skierowany do członków mojego bloga,więc jeśli chcesz Pannę Króliczek albo Cyrkowego Słonika dołącz do niego.

Za dwa tygodnie (15.10.2012),w poniedziałek ,będzie losowanie a zwycięzca wybierze nagrodę.
Życzę wszystkim powodzenia
Z miłością
amelia


41 komentarzy:

  1. No to żem pierwsza :)) , dziękuję za miłe zaproszenie i sobie postoję grzecznie i najdłużej :)))za tym cudnym cukieraskiem - Panną Króliczkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh gràcies, perquè m'agraden molt els teus animals. Jo voldria Miss Bunny. Petons.

    OdpowiedzUsuń

  3. Ojej, ojej śliczne są, słonik chyba trochę smutny, w takim razie czy mogę słonika przygarnąć:-)))
    Serdeczne pozdrowienia
    Celina

    OdpowiedzUsuń
  4. They are sooo adorable!! I would love to have Miss Bunny print! Thank you for doing this wonderful give-away!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce. Zwierzaki są cudowne:)Słonik tak słodko na mne patrzy-bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh, Amelia! I love both, they are too cute! But Miss Bunny I love better ;) And I love how you called her in Polish - Pannę Króliczek. Aww!

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm...osiołkowi w żłoby dano...trudna decyzja...ale chyba Panna Króliczek lepiej czułaby się w mojej sypialni:)
    pozdrawiam słonecznie w chmurny dzień;)
    jaanna

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Amelio:) Uzgodniłyśmy z Malwinką, że chętnie przygarniemy słonika , choć cici (króliczek) też śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na razie Panna Króliczek górą,niedługo zbierze się specjalna komisja do losowania,ale o tym wkrótce:-))
    Pozdrawiam i czekam na WAS!
    amelia

    For now Miss Bunnny on the top,soon it will convene a special committee to make selection,
    but more on that soon:-))
    I greet and waiting for YOU!
    amelia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach ach! Oba zwierzaki piękne;) Panna Króliczek ma jednak tak zalotny wyraz pyszczka, że trudno jej nie wybrać :) Pan słoń wygląda na radośnie nieświadomego niczego:) ale to chyba tylko wrażenie. Dziękuję za zaproszenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aw Amelia) They are both wonderful, but i vote for miss Bunny. Thank you for this lovely giveaway)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam słabość do Twoich słoników i nie mogę przegapić takiej okazji:)Uwielbiam te smutaski!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  13. :) ja też uśmiecham się do Słonika :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey! I just discovered your super lovely blog and already you have a giveaway :)
    My favourite would be the bunny...
    Best from Pia

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twoje prace i byłabym prze szczęśliwa gdyby słonik powędrował do mnie :))))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako, ze uwielbiam Twoje prace i od jakiegoś czasu jestem członkiem tego bloga pozwalam sobie stanąć w kolejce :) Słonik mi się marzy achhh :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja też koniecznie się zapisuję i nieśmiało stawiam na Cyrkowego Słonika:-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojejciu jejciu ja tak uwielbiam Twoje obrazki!!!:))) z miłą chęcią się zapisuję i liczę na cud:)))
    ja stawiam na słonika:))) słonik the best!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja także spróbuję swojego szczęścia u Ciebie:) Trudny wybór, ale chyba słonik:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja nieśmiało ustawię się w ogonku po Króliczą Pannę dla Pana Kjóika :)) Pozdrowienia dla zdolnej autorki i szacownej komisji :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Nieśmiało stawiam się po słonia cyrkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja ustawie sie po słonia bo jakos ostatnio brak mi szczęścia zyciowego, więc może on cos na to poradzi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. chetnie ugoscimy w naszym domu slodka panne Krolikowa - ech jakie ona ma niewinne spojrzenie
    Bardzo cieplutko tu u ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Słonik mnie urzekł, ale, że na naszą Córeczkę mówimy "Króliczku", to chętnie zaprosilibyśmy Pannę Króliczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne. Padło na słonia. Podziwiam twoje prace i pozdrwiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dołączę się :) Stawiam na króliczka.Cudaśny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dołączam już do obserwatorów. :D Stawiam na słonika ;3

    OdpowiedzUsuń
  28. Dotarłam dziś przypadkiem na Twojego bloga przez bloga kogoś innego i nie mogę uwierzyć, że na dolnym śląsku istnieje ktoś taki jak Ty!
    Przecież Ty jesteś wcieleniem mojej ukochanej Beatrix Potter!
    Jestem właśnie w Londynie i wczoraj w księgarni dla dzieci w ekskluzywnym sklepie Harrods znalazłam nowe wydania jej książeczek i nie mogłam się oderwać, choć w domu mam wszystkie części :)Tworzysz naprawdę wspaniałe rzeczy. I jeszcze trafiłam na szansę dostania jednej z Twoich prac! Byłoby mi naprawdę obojętnie której. Obie są świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Z lekką nutą nieśmiałości marzyłabym o słoniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku . Ja też chce :)
    nutinka112@gmail.com
    Słonika . :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam Twoje obrazki. Ustawiam się w kolejce, Moja córcia 2,5 latka wybiera słonika cyrkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  32. no to i ja ustawiam sie w kolejce i wybieram słonika :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuje za wszystkie miłe słowa.
    Szanowna komisja już się zbiera:-)
    Będzie też niespodzianka,więc zapraszam wszystkich nie zdecydowanych;-))
    Pozdrawiam i do poniedziałku!!
    amelia

    OdpowiedzUsuń
  34. To dopiero! Zdycham grypowo, a u Ciebie "impreza" trwa na całego, dołączam się, ma się rozumieć, a jak. Chyba się jeszcze załapałam przed poniedziałkiem, hi hi - rzutem na taśmę. Ja zakichana, od tygodnia z nosem do pasa, prawie jak Słonik, ale przewrotnie, to Panna Króliczka skradła moje serduszko, bo taka cieplutka, że z przyjemnością przytuliłabym się do niej :)
    Sylwia:)
    P.S. czy to Iru "ptasie radia" buduje - no po prostu brak mi słów :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I'm such a huge fan of your art! Please enter me in your giveaway. Hmmm...which cutie to choose? I suppose the elephant. I especially love the blue color. :)

    Cheers,
    Tracy

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne obrazki, przypominają mi ilustracje z książek z dzieciństwa.
    A moim ulubieńcem jest słonik, w sam raz do skromnego, bialutkiego pokoiku dziecięcego.

    Pozdrawiam,
    Maja
    http://miedzy-miastowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Alez cudenka;)Obydwa przygarnelabym z wielka checia ale jesli juz musze wybrac to bedzie to w takim razie - Miss Bunny:) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Och zdecydowanie Pannę Króliczek bo do królików to mam sentyment.... a dlaczego.... bo mam na imię Kinia... ten kto oglądał "Animki" albo je zna to będzie wiedział o co w tym chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Słonik chyba w podobnym nastroju co ja, chętnie bym go przytuliła!

    OdpowiedzUsuń